Skip to Content
משלוח חינם עם שליח בכל רכישה מעל 500 ש"ח
היי ♡
אני אסנת עמבר בת 38 נשואה לתומר ואמא של אנה, אולי ואריאה. בעלים ומעצבת של מותג התכשיטים TheyDream שממש בקרוב יחגוג יומהולדת 10.
אסתטיקה היא חלק בלתי נפרד מחיי, ובאיזשהו שלב בחיים הבנתי שהשורשים הדניים שלי והאסתטיקה הסקנדינבית שאני חשופה אליה מגיל צעיר, הם חלק ממני. את האסתטיקה והחיות הזו אני מביאה לעיצובים שלי. האסתטיקה הסקנדינבית היא לא שחור לבן ואפור. הסקנדינבים אוהבים צבע, יש להם סטייל מגוון, שופע ומלא חיים, הם מאוד מחוברים לטבע ויש להם וייב נקי ורענן. כל אלו הם חלק בלתי נפרד מההשראה שלי.

המשיכה לתכשיטים היתה טבעית לגמרי.
כל חיי אהבתי ונשמתי אופנה, אהבתי ועודני אוהבת להתלבש, להתקשט ולבטא את עצמי דרך הלבוש והסטייל הייחודי שלי.
בתום הלימודים בתקשורת חזותית ועבודה בתחום העיצוב הגרפי, החלטתי לבחון מימדים נוספים ואחרים של אסתטיקה.
מעבודה בדו מימד של עיצוב גרפי לתוך התלת מימד, החומריות והחיפוש המאתגרים שבצורפות ועיצוב תכשיטים, תוך חיפוש מתמיד בין הדומה והשונה בתחומי העיצוב השונים בהם אני עוסקת.

תכשיט עבורי הוא חוויה. הוא מסמל כל כך הרבה בעיני. הוא מזכיר רגעים, אנשים ואירועים. הוא מתנה שאנחנו מעניקים לעצמנו, לאהובים שלנו או שאהובים שלנו מעניקים לנו. כל כך הרבה ציוני דרך בהיסטוריה צוינו בעזרת תכשיט. אי שם רחוק רחוק בשבטים שהתקשטו בתכשיטים ייחודים לאירועים ייחודים ועד היום. תכשיטים קשטו מלכים, ואנשי המערות היו מייצרים לעצמם תכשיטים מאוצרות הטבע.
תכשיט הוא הרבה מעבר לקישוט, הוא נושא בחובו אנרגיה, הוא מעניק לנו בטחון. הוא מעשיר אותנו.

ככה אני רואה את הדברים וזה תמיד מלווה אותי ביצירה. הרבה מאוד מהתכשיטים שאני מעצבת מגיעים מתוך זכרונות לאנשים. מתוך געגוע. מתוך רצון לנצור רגע ולהיות מסוגלת לחלוק אותו ולהעביר אותו הלאה. מתוך הרצון להעניק ולקבל.
Photo 30 08 2023, 13 33 55

על המותג

עם הרבה חלומות ורצון ענק לשלב בין עולמות ומרחבים יצרתי אי שם ב-2014 את TheyDream,
מותג תכשיטים up to date.
כל הפריטים בקולקציות נעשים בעבודת יד, בייצור מקומי-ישראלי, ממתכות ממוחזרות ומתוך אהבה לערך המוסף, לחוויה, ולחומר בעולם התכשיטים.
התכשיטים מגדירים מחדש את המושג קלאסי ע״י שימוש באלמנטים גרפיים, בוהמים, אורבנים, משחקי פרופורציות ושימוש במתכות יקרות ואבני חן.

בקולקציות באות לידי ביטוי סיטואציות, אנשים, תחושות בחיי היומיום, זכרונות, חוויות והמטענים הרגשיים שהתכשיטים שלנו נושאים בתוכם.
הבחירה להשתמש במתכות יקרות ואבני חן הופך את התכשיטים לעל זמניים, בעוד השימוש בצורות ואלמנטים מודרניים, אבסטרקטים ואורבנים הופך את התכשיטים לייחודים, עכשווים ומרגשים.
תיהנו ♡
A071d02f Fc85 4a43 Bc35 Ea221004f799

תמיד שמחים שאתם מבקרים באתר שלנו!
לכל שאלה או בעיה היכנסו לדף יצירת קשר

בחזרה למעלה
התחבר לחשבון קיים?
צור חשבון חדש
THE DREAMERS- JOIN THE CLUB
50 נקודות למימוש ברכישה הראשונה.בנוסף חברי המועדון נהנים מצבירת נקודות ששוות כסף בכל קניה ומהטבות בלעדיות.
הצטרף עכשיו!
כבר יש לך חשבון קיים?
דילוג לתוכן